Lördagmorgon.

Lördagsmorgon. Vad händer? Jag vet inte riktigt..

Vaknade för en stund sedan och har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska spendera denna morgon. Jag har träning idag kl13.00.. Får se om jag ska gå på den då jag fortfarande är lite tveksam. Efter det ska jag enligt planerna åka ner på stan med Jocke och typ kolla/köpa kläder. Jag är i behov av kläder känner jag men jag vet inte riktigt vad jag behöver köpa. Vet inte vad som är prio. 1 så att säga.

Ska hur som helst ner och plocka en kopp kaffe i köket nu. Sen ska jag antingen läsa eller spela.. Svårt val. Hehe!

_Geccod

Kommentarer
Postat av: pelle

Äru bortrest nu?

2009-01-31 @ 12:07:15
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0