Nostalgiskt värre

Åh.. lite nostalgisk jag plötsligt blev nu när jag satt här och läste mina gamla inlägg på bloggen. Fick ju i höstas för mig att radera allt mitt innehåll i bloggen men orkade bara ta bort sommarens blogginlägg. Något jag ångrar nu, att jag började radera överhuvudtaget alltså.

Har sedan jag slutade blogga på den här bloggplattformen testat ett gäng andra bloggplattformer som många varit betydligt bättre än Blogg.se och flera funktioner som gynnar både bloggaren och dess läsare. Dessutom har samtliga varit betydligt snabbare i princip allting.

Planerar dock att skaffa mig en ordentlig domän och sedan en "riktig" blogg på Wordpress. Nu menar jag inte wordpress.org-bloggarna utan en hemsida grundad på Wordpress där man bland annat kan välja mellan snyggare teman eller köpa teman och installera en massa händiga pluggins till ens blogg.

Mindre än en månad kvar till studenten, det ska bli skönt men jag har en hel del att stå i fram till dess.

Geccod



Hittade den här bilden i bild arkivet här i bloggen. Jag tog den under våren för omkring två år sedan. Minns att det var då det började bli så varmt så man hellre gick en promenad hem i det sköna vädret än åkte spårvagn. Försökte mig på detsamma för ungefär en månad sedan och höll på att dö.. typ. Fick känna på hur jäkla dålig kondition jag är i då jag nästan behövde stanna och vila halvvägs hem från plugget. Illa, jag vet. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0