AVP - Boxen!

 

Ska egentligen ligga och läsa nu. Vår engelskabok som jag inte minns vad den heter ska vara färdigläst imorgon. Jag har drygt 100 sidor kvar nu och kommer föroppningvis att läsa klart den innan jag lägger mig.

Ville bara dela med mig om det här erbjudandet jag hittade på CDON.com för en stund sen. Den innehåller 8 stycken filmer. Närmare bestämt alla Alienfilmerna, de två Predatorfilmerna samt de två Alien VS Predator filmerna i en och samma box. Har sett den på Media Markt tidigare och varit grymt sugen på att köpa den och nu hittade jag den för ett riktigt bra pris igen och funderar på huruvida jag ska köpa den eller inte. Ska fundera på köpet under morgondagen, om det är värt det eller inte. Måste säga att jag är grymt sugen dock. :P

_Geccod

Kommentarer
Postat av: pelle

haha, vad är grejen med de 40 örena? vad fånigt!

2009-05-07 @ 00:20:04
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0