Yeah, right!



Citerar Moviezine:
"I oktober förra året avslöjade Joaquin Phoenix att han tänkte sluta som skådespelare och satsa på sin musikkarriär. Nu sägs Joaquin Phoenix plötsliga karriärsbyte vara en bluff.

– Det är en bluff. Jag tänker låtsas att få ett sammanbrott och byta karriär, och Casey (Affleck) ska filma det, avslöjade Phoenix till en källa till Entertainment Weekley.

Anledningen till att Joaquin Phoenix väljer att byta livsstil ska vara att han vill skoja både med media och skådespelare som tar sig själva på för stort allvar.

– Det är ett konstprojekt för honom. Han gör det fullt ut. Han har troligen sagt till sin representant att han slutar med skådespeleriet. Joaqin är väldigt smart. Det här är mycket medvetet gjort och han har full kontroll, säger en källa till Entertainment Weekley."


Vad trött jag blir. Antingen så är det hela en PR-kupp som Joaquin Phoenix bestämt att göra medvetet eller så har han bara ångrat sig och kommit på en ur usel ursäkt till varför han hävdade att aldrig göra film igen. Personligen tror jag på det sistnämnda. Kan han inte bara låtsats som ingenting och smyga sig in i filmindustrin som att ingenting hade hänt istället?

Den franska regissören Luc Besson sa för några år sedan att även han skulle sluta göra film. Det tog en månad eller så tills hans nästa filmprojekt var utannonserat. Jaja.. Nu har jag gett dem ännu mer uppmärksamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0