Kattskits-prat i radion

Hej!

Jag känner att det kan vara dags att uppdatera bloggen litegrann. Det var ju trots allt är bra tag sen såg jag precis. Var är anledningen till att jag inte har bloggat? Jag har väl egentligen inte haft särskilt stor lust och mycket av bloggtiden har gått åt till Lost News den här veckan i samband med att Lost faktiskt har haft premiär i veckan. Äntligen!!

Så.. Nu i veckan måste jag nog ha gjort det pinsamaste i år, hittils. I fredagsmorse ringe Gill ifrån Rix FM. Hon är ju typ programassistent och de nämner henne väldigt ofta i radion. Jag hade ju skickat in en fråga till Våga Fråga tidigt i höstas och först nu hade de sett den och ville ha med henne. Hon frågade om de kunde ringa upp mig så jag personligen kunde ställa frågan till Titti, Roger och Gert kl09.10, jag sade att det var lugnt och frågade hur frågan löd nu igen. Shit.
Jag skulle ha tänkt igenom det lite innan. Kunde jag inte frågat någonting annat om kattbajs liksom?
Nej, fy fan.. Pinsamt. Ni får höra hela frågan och dess svar på måndag morgon. Det var tydligen många som hade hört mig på radion i fredags i alla fall. Fast de flesta tyckte det var en rätt kul och bra fråga ändå.. Så det kanske inte är lika illa som jag trott.

På fredagkvällen var det även en föreställning på cirkusen och den såg jag faktiskt fram emot hela dagen. Allt gick jättebra när jag tränade innan och repeterade mitt jongleringsnummer. Sen kom jag ut på scen och *poff*.. Allt gick bajs.



Nu ska jag snart iväg och övningsköra. Jag och min syssling har fått dela rum nu i helgen då min styvsyster är förbi. Dessutom så ville hon ha tillbaka sin tv igår kväll så vi blev tv-lösa inatt. Fick se klart King Kong på hans bärbara dator. Lite segt egentligen..

Nej, övningsköra och sen hem och försöka plugga ett tag.

_Geccod



Kommentarer
Postat av: pelle

Kul ju! Att vara med i radio alltså ;D

2009-01-27 @ 09:54:19
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0