Kallt!

Hellu,

Det är sjukt kallt ute. Har varit det de senaste två dagarna och nu sitter jag här med dubbla strumplager. Funderade på att dra på mig långkalsoner också men det fick räcka med en långärmad istället. Rummet har blivit lite varmare nu med tv:n och datorn som står på. Vi var och köpte syrsor förut och min syster köpte lite sand och vattenskål till sitt terrarie som hon håller på att förbereda inför köpet av hennes Skäggagam.

Ska väl dra på en James Bond film snart. Ska se hela Bond-serien tänkte jag då det var flera år sedan jag såg dem och jag och en kompis brukade se på dem hemma hos honom när vi var små. Coolt att även de första filmerna ifrån 50 - 60-talet faktiskt håller än idag. Problemet är att de är drygt 30 min för långa och blir alltså lätt lite långtråkiga under vissa stunder. De har tydligen satt alla filmerna så att de är drygt 2h långa, det skulle räcka med 1,5h istället.

Annars är de som sagt riktigt bra.

_Geccod


Den förste av alla skådespelare som har gestaltat den hemliga Agenten
var Sean Connery som nu har gått i pension. Ska skriva ett inlägg om
vilken jag tycker är bäst senare när jag sett klart filmerna.

Kommentarer
Postat av: pelle

Hhaa, en annan går runt med långkallingar och mjukbrallor ;D haha. det är sjukt kallt, ja! ;D





snygg design du fått förresten, har ju inte varit så jävulskt aktiv på att besöka andras bloggar på sistone om jag ska vara ärlig.

2009-01-06 @ 16:02:45
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0