Friluftsdag

Idag har vi haft friluftsdag. Egentligen hade jag tänkt att göra mest ingenting av dagen. Visserligen så har jag inte gjort särskilt mycket av dagen nu när jag tänker efter.. Men friluftat har jag i alla fall gjort.

En kompis lyckades dra med mig till gymmet som han brukar träna på, Worldclass. Det var rätt så kul och jag körde mycket armar, axlar och mage och är med andra ord helt död i halva kroppen. Men det var rätt kul ändå.

I övrigt händer det inte särskilt mycket. Ser fram emot fredag då studiebidraget ramlar in och jag äntligen har lite pengar igen. Har varit pengalös i drygt två veckor nu. Grymt segt måste jag säga. Så i helgen ska jag köpa lite kläder samt en VGA kabel till mitt Xbox 360. Ska ta och göra en liten budget för månaden kanske, se om pengarna håller längre på så sätt..

_Geccod

Kommentarer
Postat av: erik

bugar o bockar ;)..ja jusst de!:O bra ide :D ska fixat nu genast :D

2009-01-28 @ 15:09:36
URL: http://inzperation.blogg.se/
Postat av: pelle

Nice design, yo! Riktigt grym!



En bra serie med djup? Hm... Heroes kanske? Där kommer det ju fortfarande lite nyheter ifrån, tänkte jag.

2009-01-28 @ 18:23:24
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0