Mission Complete!

Jag skrev ju om min Triangel i det förra inlägget. Kom på att det kanske är svårt att föreställa sig hur man nu jonglerar i en sån, så jag slänger upp en film på en kille som är rätt duktig på att utföra det. Jag är dock knappt i närheten av att vara så duktigt som han är. Ännu.



Idag har jag och Jocke för övrigt uppfyllt söndagens uppdrag. Mission complete med andra ord. Vi spelade billjard! Någon som minns att jag nämnt att vi skulle ha det som söndagstradition? Det gick rätt så bra och jag vann faktiskt en gång. Visserligen så berodde det på att Jocke hade ner "Åttan" i ett hål men det känns inte värt att nämna här.

Sen så snöade det rätt så rejält tidigare ikväll och jag hoppas att snön snart smällter bort. Det enda positiva med den globala uppvärmingen är väl möjligen att vi faktiskt slipper snön tillslut.

 _Geccod

Kommentarer
Postat av: Emma

haha du smörar inte :)

tack! men jag diggar din mera :D

2009-02-08 @ 23:11:00
URL: http://emmaaoi.blogg.se/
Postat av: Joacim Söderberg

Såg på ett tidigare inlägg att du ser på Lost, stämmer det? Jag tycker den serien är helt super bra, och har inte missat ett enda avsnitt än.

2009-02-09 @ 07:39:12
URL: http://mjouu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0