I min rooosa triiiiiaangel, ska jag flyga..

Också var det då söndag igen.. Igår var jag och tränade lite jonglering på cirkusen. Ska tydligen uppträda med stora bollar i numret. Egentligen är det väl bara handbolls-storlek på dem fast det blir en jäkla skillnad med tanke på att jag är van vid att jonglera med tennisbolls-storlek bollar. Fast det ska nog gå bra. 

Ska ta och göra ett litet schema inför sportlovet som min tränare har begärt. Han vill att jag ska komma dit 1-2 timme per dag så han kan skapa ett nummer åt mig. Det kommer att bli ett nummer i triangeln där jag jonglerar med studsbollar. Vilket kan bli rätt så nice. Frågan är bara vilken tid på dagen som jag bör åka och träna.. Tidigt på dagen är väl ändå bäst? Jag funderar på att träna runt 11-tiden varje dag, kanske tidigare för då har man resten av dagen kvar och jag hinner hem och kan förhoppningsvis få lite plugg gjort under eftermiddagarna då också.



Vad tycker ni? Bäst att träna tidigt eller sent på dagen under sportlovet?

Ska fylla i min lönerapport för den här månaden också. Jag jobbar visserligen bara 1tim/vecka och egentligen blir det inte nämnvärt mycket pengar. Fast jag brukar trösta mig med att jag faktiskt jobbar ihop till en pizza i veckan, alltså 65 kronor.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Linnea Malivéz

Sv: Hehe okej! :)



Kram

/LM

2009-02-08 @ 13:57:11
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: pelle

tufft, men du - hur funkar den där triangeln? Jag fattar inte?



Samma här, jag hade en degig helg ;D Gött som fan.

2009-02-08 @ 18:14:49
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Karin

Jahaa, har du två stycken:D Jo, jag ska plåtas både lördag och söndag med ett rockigt tema och ett mjukare, så jag får se om några bilder passar:)



Haha, jag vet - KP och bananpengar är inte så vanligt att man nämner i den här åldern:) Jag tror att fler läser KP och äter bananpengar då och då men inte vågar erkänna det;)

2009-02-08 @ 22:53:37
URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: Karin

Jajustia, jag har ju läst den med:) Jo det ska bli hur kul som helst, eftersom jag älskar att bli fotad:) haha ät bananpengar det är ju mycket godare än att äta banan på vanligt sätt om du frågar mig, men det är väl bara för att jag alltid ätit banan som bananpengar:D haha jag måste bara fråga - hur fungerar den där triangeln?:D

2009-02-08 @ 23:07:26
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0