En dag i Blacka

Kom nyss hem ifrån en hel dag på Skärblackas pappersbruk. Det har faktiskt varit en riktigt intressant dag fastän hörlurarna som man fick ha på sig, och höra vad den anställde pratade om, skavde rätt ordentligt i mina öron. Mina kompisar verkade konsigt nog inte ha något problem med det. Vi fick bland annat se de stora maskinerna och även se vad en hel del anställda gjorde under dagarna samt kika lite i deras laboratoium. Tydligen så finns det krävs det drygt 100 yrken för att skapa papper som de gör där.

Ska strax packa väskan och bege mig till min Moster för att plugga lite och därefter ta mig till cirkusen för att försöka träna lite jonglering. Premiären börjar närma sig!

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Tjenare



hoppas allt är bra



vad säger du om att följa varandra via blogglovin?



Min blogg e riktigt jävla grym o din ser intressant ut?



Så vad tycker du om min idee?



Kram M

2009-04-23 @ 02:13:31
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0