The Happening

Såg precis klart på The Happening, som jag egentligen tänkt se i helgen men det blev inte av. The Happening är en vädigt otäck film skapad av M. Night. Shyamalan med Mark Wahlberg i huvudrollen. Man får följa honom under ett dyng då konstiga event händer runt om på USA:s östkust där folk helt plötsligt stannar upp och på snabbaste sätt försöker ta livet av sig själva. Man får följa Elliot (Wahlberg) då han tillsammans med sin familj och vänner försöker fly undan denna konstiga och läskiga epidemi. Helt klart en film jag rekommenderar. Kommer nog ut på dvd senare i höst.

Ska kolla Travian nu en sista gång och sen gå lägga mig. Ska bli skönt att komma i säng även om jag hade sovmorgon till klockan tio imorse.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Eva Linder

The Happening, ska komma ihåg att se den. Och du verkar ha samma problem som alla i den här familjen, vi blir fast vi datorn halva natten.

2008-09-10 @ 08:41:22
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0