Laxsoppa (min middag)

Hoj!

Har varit nere och klippt mig nu. Om jag blev nöjd vet jag inte.. Bara det växer ut igen så är jag nöjd. Passade även på att besöka New Yorker där jag fann ett par byxor och en t-shirt. Var tveksam till jeansen först.. Det finns verkligen inga i min storlek. Har ju typ 29 i längd och kanske 30 i midja. De kortaste som jag hittade inne på New Yorker var 30/30, så det fick bli ett par såna för 399kr. Men jag tror det blir bra ändå.. Kanske aningens, aningen långa.. Men jag tror det blir bra.

Vet inte.. Har haft ångest och varit på dåligt humör senaste dagarna.. Vet verkligen inte varför. Typ mått dåligt verkligen.. Nu känner jag mig visserligen bättre.. Jobbigt.

Ja, just det.. Plugga var det.

_Geccod


Slänger upp lite bilder imorn, frisyren blir ändå bäst när man gör den själv dagen efter.

Kommentarer
Postat av: Eva Linder

Det där med frisyrer är hemskt, skulle t.o.m. kunna tänka mig att skaffa en uppsättning peruker. Fast ni i familjen har ju alla perfekt hår.

2008-09-03 @ 22:23:37
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0