Hemma

Är hemma ett tag nu. Ska ner på stan och klippa mig lite senare och därefter tänkte jag försöka mig på en tur på stan. Måste köpa ett par byxor och kanske något t-shirt eller tröja om jag hittar det. Behöver ju en jacka och en ny skolväska också, men det tror jag att jag köper på fredag eller så. Har ju ett matteprov att plugga till också.

Ska hoppas in i duschen och sen ner för att plugga lite innan jag åker och klipper mig. Det behövs verkligen, har haft typ ångest de senaste dagarna då min frisyr inte sett riktigt klok ut..

_Geccod

Seriöst, min iPod strular.. Har rensat den och håller på att lägga in all musik, film och bilder men det lär inte vara klart förrän imorgonbitt, förhoppningvis. Hoppas dessutom att den funkar då, saknar den redan. Som det är nu så slutar den spela efter två låtar i rad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0