Försenad träning.

Hej,

Min träning började för drygt en timme sedan och då var jag på väg till spårvagnen efter att ha köpt syrsor åt tjejerna. De verkade hungriga igår kväll igen.

Ja.. Träning. Fick nyss höra av Mac att den blivit försenad med 30 minuter då min tränare med nyckel hade blivit försenad och massor med folk hade fått stå utanför och vänta. Jag tror jag åker dit så jag hinner lagom till Trampett-träningen som börjar kl19, tror jag. Hinner träna det en timme och sedan kanske jag orkar köra jonglering. Har ju inte gjort det sedan förra måndagen.. Shit, känns inte som att jag kommer hinna med cirkusen så mycket som jag önskar med tanke på allt plugg.

Vi har vårt första matteprov på fredag och därefter vårt första kemiprov nästa onsdag. Drygt.

Ja, något kul som har hänt är i alla fall att vår gode vän Eva har börjat blogga! Läste hennes första inlägg nyligen och jag måste säga att verkar redan som en lovande blogg. Har RSS:at hennes blogg som ligger i mitt bokmärkesfält tillsammans med Ullis, Moas och Jockes bloggar.


Rekommenderar hennes blogg som ni hittar på följande länk!
http://evalinder.blogg.se

Ja, måste rensa syrsburken innan jag slänger i de nya och sen bär det av mot cirkusen.

Hörs!

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Eva Linder

Jag nämner dig i min blogg också...under dagen. Det här med bloggandet är riktigt spännande:)

2008-09-03 @ 09:31:34
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0