Tisdagskväll

Jag och Kristoffer kom nyss hem ifrån Mac, varifrån vi gick en promenad tillsammans med Hubbe och där vi även har spenderat större delen av kvällen. För att fatta mig kort alltså.

Vi tog en fika på Fräcka Frökens och drog sedan vidare till Mac där vi bland annat undersökte Vodka på tub, som vi införskaffade på flygplatsen i Holland och såg på American Pie: Beta house. Jag tror den kan jämföras väldigt bra som en porrfilm fast med mindre detaljer. Mycket naket och usel handling helt enkelt.

Lol, jag tror att den där vodka tuben har satt huvudet i rullning.

Nej.. Godnatt.

_Geccod



Kommentarer
Postat av: pelle

Jo,jag vet! Lost kommer sinom tid. Och tack för designkomplimangen!



Fräcka fröken? Är du Nkpg-bo, tro?

2008-10-29 @ 15:09:44
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0