Söndag

Då var helgen snart över och det är åter dags för plugget och vardagen igen.

Dagen har inte tillägnats åt särskilt mycket. Mest WoW. Såg en film imorse, Black Snake Moan, som faktiskt var riktigt bra. En drama innehållandes bland annat Samuel. L. Jackson. Har länge velat se den filmen som släpptes för drygt två år sedan och nu kom jag äntligen över den när jag var på Coop i fredags. Ja, den var riktigt bra i alla fall och rekommenderas.

Ja.. Har blivit en del WoW:ande idag. Alldeles för lite plugg.

Ska ta och mata ödlorna nu och sen sätta mig och plugga litegrann.

Är sugen på att träna imorgon men jag måste plugga också. Kanske kan åka och jonglera en timme eller så.. Bättre än inget.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Jock3

SV: näe, hojja är det samma som lek ;)

2008-10-05 @ 22:02:42
URL: http://jock3s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0