Sista kvällen

Nu sitter vi i foajen till cirkus Elleboog och jag har just tagit en öl. Seriöst, om jag hade filmat Tobbe på vårt Årsmöte så hade vi alla kunnat få oss ett riktigt gott skratt här. Vafan, artisterna fick dubbla drink-kuponger i baren som tack för att de uppträdde för oss här om dagen.

Min syn på cirkus är förändrad, och då syftar jag inte på alkoholen. Utan allt annat, hur det fungerar, de flesta kan jonglera och ännu fler kan jonglera med 5 bollar.

Hur organisationerna fungerar, man leva på cirkusen här. De har en anställd Styrelse och kontot här i lokalen där folk jobbar. Allting är så "wow"! Showen som cirkusen här hade igår var bland det bästa jag har sätt.

Förhoppningsvis kan jag börja jobba på cirkusen efter lovet. Tror de behöver tränare och jag har lärt mig grymt mycket här.

Nu ska vi ta oss tillbaka till vårt vandrarhem och duscha inför kvällen. Det är typ avslutningsmiddag och så. Förmodligen ska vi ut ikväll också.

Imorgon kväll kommer vi hem.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahhaha :p

2008-10-26 @ 18:48:40
Postat av: Eva Linder

Vad kul, och jag tror att det är nyttigt att åka ut så som du gjort nu. Då ser man vilken ankdamm man själv är aktiv i. Jag älskar vår cirkus, men det finns många som är trångsynta. Kram och vi ses:)

2008-10-27 @ 09:44:26
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0