Ostämt minne

Då var jag hemma för dagen. Bortskämd som jag är så fick jag skjuts till skolan sen.. Jag hade visserligen precis hunnit ner till spårvagnen samt kommit i tid för en gångs skull, men jag kom ju ännu mer i tid när jag fick skjuts vilket är ännu bättre.

Har gjort en del i skolan idag. Eller åtminstonde försökt att göra en del och sen har det blivit mer än vad det skulle ha blivit om jag liksom inte försökte. Försöker skärpa mig nu..

Kom som sagt hem ifrån skolan förut och ringde till Körskolan med en gång. Jag fick för mig att jag bokade in körlektion till idag men sen när jag kollade mitt körlektions-schema igår kväll så stod det att jag inte hade min första förrän i början av november. Blev lite osäker på hur det verkligen var eftersom jag var så säker på att den var idag.

Hur som helst så visade det sig att mitt schema stämde och inte mitt minne. Lika bra det eftersom jag varken har tid eller lust att övsningsköra just nu. Matteprov på fredag och jag ska strax ner för att sätta mig och plugga. Måste ju hoppa träningen idag bara därför.. Trååååkigt.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0