Multivitamins Dryck

Godkväll,

Har precis ätit en skål med korvstroganoff och makaroner. Innan dess duschade jag då jag nyligen kom hem ifrån en dubbeltimmes jongleringsträning på cirkusen, igen. Det går verkligen bra nu. Det känns bra och det är så man längtar att åka dit. Det var längesen jag kände så för att träna på cirkusen. Idag tränade jag bland annat tre bollar i en hand vilket jag märkte en stor förbättrning av bara under dagens träning. Sen blev det en del med fyra bollar samt självklart med fem bollar som känns bättre och bättre för varje gång.

Imorse var det orientering på idrotten. Jag kom aningen försent och blev den siste att få en karta och springa ut till stationerna. Jag hade så bråttom ut att jag inte ens hann att fråga var någonstans på kartan jag var. Förmodligen berättade läraren allting under genomgången innan lektionen men den missade jag ju såklart.

Det gick bra efter ett tag och det var faktiskt skönt att springa själv. Jag gillar att träna själv har jag märkt, då kan jag ju köra i min egna takt och behöver inte förlita mig, vänta eller avundas någon annan. Skönt helt enkelt. Det var en ganska stor runda som jag sprang. För er som bor här i Norrköping kan jag ju berätta att stationerna låg vid Ebersteinskagymnasiet, Kneippen och sedan bort mot Strömmenvarvet bakom folkparken samt borta på vid jogginglängan bakom Himmelstalundfältet. Det var långt med andra ord. Men jag lyckades!

Började träffa lite klasskamrater när jag kommit bort till Himpafältet. De flesta sprang i grupper men då jag var sist ut så blev jag ensam. Men det var som sagt skönt ändå.

Dock så har jag grymt ont i höften eller om det är vid benfästet ovanför vänstralåret. Vid ljumsken typ. En gammal skada ifrån cirkusen för några år sen och jag antar att det är den som kommer tillbaka. Har grymt ont när jag går och tvivlade först på om jag ens skulle träna ikväll. Jobbigt att stå upp länge men det är ju bara att ta några sittpauser ibland.



Gjorde en liten runda i Konsum efter träningen och ska nu ta och lägga mig för att läsa. En cola blev det dock inte för att jag redan druckit tillräckligt av det idag. Mor min undrade om jag hade gått och blivit nyttig men då jag berättade anledningen till att köpa juice istället så blev hon arg. Skulle aldrig ha sagt något.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du har ju blivit skit duktig :)

2008-10-08 @ 21:26:47
URL: http://justdust.blogg.se/
Postat av: erik

endå schysst att du har din last fm endå ;) tycker jag :) ,, aww tack för det :) kände ungefär samma , de ska va lite skön neutral musik som funkar för alla smaker :) aaaha! :D o du sa inte ens hej :( dåligt dylan

2008-10-08 @ 23:01:36
URL: http://inzperation.blogg.se/
Postat av: Eva Linder

Du har en himla bra diciplin på träningen. Grymt:)

2008-10-09 @ 10:58:46
URL: http://http:/evalinder.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag skulle aldrig klara av att träna något själv sådär. Jag skulle aldrig ta tag i det och släpa iväg mig själv till träningslokalen och faktiskt träna. Inte när man inte har några utsatta tider och kompisar som man vet är där samtidigt som lockar. Jag har inte sett dig jonglera på jättelänge, vore riktigt kul att se hur bra du har blivit!

2008-10-11 @ 00:59:45
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0