Morgondagens planer

Oj, nu höll dagens inlägg nästan att utebli.

Fredag nu. Sista timmen av fredagen i alla fall och det är riktigt skönt för det innebär att det är lördag imorgon. Dagen som är snäppet bättre än fredagen alltså. Morgondagens planer är följande:

  • Träna jonglering. Förhoppningsvis 3 timmar.
  • Övningsköra med Morbror
  • Plugga, mest matte.
Till kvällen har jag ännu så länge inga planer. Var prat om att kanske lana men vi får se hur det blir med det.. Kvällen har i alla fall tillbringats med några vänner framför WoW. Trevligt och roligt.

Hm.. Annars händer inte så mycket. Fick tillbaka min Höstdikt som jag skrev till Skapande Svenska förra veckan. Jag har tydligen missat att varje vers måste innehålla fyra rader och måste därför göra om den. Fett irriterande med tanke på att jag redan har en del att göra.



Min ena ödla Gex ömsade inatt. De två första bilderna togs igårkväll i svartvitform och den tredje är en gammal och ungefärlig bild på hur hon ser ut i vanliga fall.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0