Lördagensplaner

Usch vilken skitkväll det här har varit. Mår inte bra alls och missade som sagt avskedsfesten på cirkusen. Enligt mina beräkningar så kommer jag vara fullt frisk imorgon bitti när jag vaknar igen, så är det nästan alltid när jag är allergisk. Håller på att dränkas i snor ena dagen och andra dagen är man som en helt ny människa om man bortser från att näsan svider lite efter alla snytningar. Så ni vet.

Ja, så förhoppningsvis kommer jag kunna ta mig till cirkusen för att träna lite jonglering imorgon. Har inte tränat sedan förra lördagen vilket har gett mig svåra abstinensbesvär.. Okej, inte riktigt men jag längtar till träningen i alla fall. Därefter blir det till att plugga. Måste visserligen ta mig ner till stan för att köpa lite kläder och så. Förbereda inför Holland och allt. Får se om jag tar det imorgon eller på söndag.

Sen ska jag ju förmodligen träffa Mac också, planera lite inför resan och så.

Får se om jag går och lägger mig nu eller om jag kanske ska se en film.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0