Körskolan

Då har jag varit på körskolan. Morsan typ tvingade dit mig och nu i efterhand så känns det som att jag är riktigt tidigt ute. Har typ bokat några lektioner och kvinnan som hjälpte mig att boka dem och planera allt hade en benägenhet att sätta dem under skoltid. Så jag fick typ sitta och säga till hela tiden.

Känns jobbigt och bökigt med allting men det blir säkert bra tillslut.

Började läsa en bok som grundar sig på ett spel. Fast historien i boken utspelar sig efter spelet. Det finns flera böcker till den här spelserien och några utspelar sig innan också. Det finns en som innehåller samma historia som spelet där man alltså följer spelet fast i bokform. Känns rätt ovärt att läsa den så jag tänker inte ens försöka, även om jag av någon konstig anledning har köpt den. Ja, har börjat läsa den och är som fast. Det känns som att har jag vill avsluta den så fort som möjligt nu när jag ändå har börjat på den. Tror det beror på att den är rätt bra.

Samma sak med Harry Potter böckerna som jag läste i somras. De tre sista böckerna i serien läste jag klart på en vecka.

Ja.. Nu tänkte jag försöka plugga lite. Nej, jag ska plugga och inte försöka. Ska skriva det där jäkla referatet till engelskan (nej, jag började inte ens på den i förrgår) och sen har jag en mindre novell att skriva i Skapande Svenska. Shit, vi ska börja skriva ett reportage om någonting imorgon.. Frågan är vad jag ska skriva om?

_Geccod



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0