Fredag

Hej på er!

Jag mår skit. Hade ju matteprovet imorse och det skit även dit. Förmodligen en av anledningarna till att jag mår som jag gör.

Till att börja med så är jag hemma nu. Gick hem efter provet på grund av mina jäkla allergi som jag kan få ibland. Ibland händer det att jag kommer i kontakt med någonting som jag är allergisk emot (damm, pälsdjur, starkadofter) och då blir det oftast så att näsan rinner och jag nyser typ hela tiden. De värsta gångerna har jag nyst varje minut och fått snyta mig varannan. Utan att överdriva.

Nu är det inte så illa men tillräcklig för att jag skulle lyckas snyta upp ett paket näsdukar under matteprovet. Svårt att kunna koncentrera sig när det är så dessutom. Så jag gick hem när jag gjort klart det.

Nu är det fredag. Ikväll bär det av mot cirkusen för en lite större avskedsfest för familjen Linder på cirkusen. Det blir nog trevlig, ska tydligen komma en hel del folk. Alltså trevlig att träffa alla men mindre trevligt att det är en avskedsfest liksom.

Nu ska jag väl ta och göra något.. Kanske.

_Geccod

Min hamster. En hyllning till Kamikaze Kaninerna.

Kommentarer
Postat av: Karin

om du kikar ner så kan du ju läsa om det

2008-10-17 @ 12:32:37
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0