Coop's Chilinötter!



Nu startar jag mitt inlägg med en bild. Sitter och tuggar chilinötter framför datorn   och kommer plötsligt på att jag faktiskt har en del att skriva om. Mina senaste inlägg har känts ganska okvalitativa, typ. Mest bara korta stycken med konstiga meningar innehållandes sammanfattningar av mina dagar. Det har inte riktigt känts som att jag har skrivit av mig direkt.

Till att börja med så måste jag hylla chilinötterna som jag sitter och tuggar på i skrivande stund. Coops Chilinötter. 40 kronor för ett kilo, en påse. Onyttigt som fasen men ack så gott! Köpte dem i fredags tillsammans med en 1,5l coca-cola som en förberedelse ifall att det skulle bli en hemmakväll. Eva, min coca-cola samling du såg på mitt rum idag är sedan i somras och oftast delar jag en med en kompis. Så du vet. Kan ju lika gärna berätta om det också.. Samlar ganska ofta på mig en coca-cola flask samling på mitt rum. Tror jag är smått beroende av det. Colan alltså. Och just nu har jag en rad med sju 1,5 liters flaskor bredvid soffan. Men den är som sagt sedan i slutet av sommaren någon gång. Typ.

På bilden ovan ser ni mitt soffbord i form av en kista. På den ligger klassfotot som vi fick idag. Jag blev inte bra. Inte bra alls för att vara ärlig. Ser smal ut också.. Det visste jag visserligenr redan att jag var men det syns verkligen nu när jag stor bredvid flera stycken på samma kort. Jag är typ minst i klassen ändå om man bortser ifrån den ena Jossan.

Jag har plötsligt blivit mobil-lös igen. Lill syster ville ha tillbaka sin igårkväll igen. Den som jag lånat sedan i somras då jag hade sönder min. Som tur är så har jag några startpaket liggandes här någonstans så det enda jag behöver nu är en fungerande mobil. Mac, kan jag låna din som är likadan som min gamla. Om du har kvar den?

Nu ska jag äta upp de resterande nötterna och börja plugga lite.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Eva Linder

Svar 1: Tack, nu är det fixat, konstigt att inte Mac sagt något, men han är ju precis lika oduglig som jag på datorer.

Svar 2: Jaha, då var det inte så farligt kanske, jag trodde att du tagit över Macs dåliga vanor till 100%.

Och Mac om du läser detta. "Gillar dig ändå:)

2008-10-07 @ 22:08:30
URL: http://evalinder.blogg.se/
Postat av: jennifer w

chilinötter är gott

2008-10-08 @ 19:16:58
URL: http://jenwikman.blogg.se/
Postat av: erik

heheh X) aa har hänt samma här :D inte tänkt på att jag har haft en media player på bloggen ;D , tycker du att det är bra ide med musik? kul att höra andras åsikter så kan man anpassa

2008-10-08 @ 19:24:00
URL: http://nzperation.blogg.se/
Postat av: Mac

Eva: Haha, tack!



Dylan: Självklart!

2008-10-09 @ 15:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0