Träningsvärk?

Har precis kommit ur duschen för ikväll har jag, tro det eller ej, varit på akrobatikträningen. Han dit lagom till när Trampett-träningen började kl.17.30 eftersom jag slutade skolan 16.30 idag (och han klart med webdesignen!!). Jag måste säga att det var riktigt skönt att träna. Det är ju faktiskt oftast riktigt skönt att träna men det är svårt att komma igång med det. Fastän jag inte har kört på mattorna sedan i början av terminen så gick det väldigt bra och jag lyckades genomföra rondat-salto och rondat-salto-pik. Säger kanske inte er särskilt mycket, men det är typ en sorts bakåtvolt man kör över hela mattan. Alltså springer, skuttar lite, och sedan volten.

Ikväll måste jag läsa i min bok som vi ska recensera på engelskan imorgon. Har lyckats göra ett läsuppehåll mitt i boken. Inte läst den på drygt 2-3 veckor. Grymt irriterande att det blir så..

Det är även sista kvällen som Cristo, från Frankrike, är här då han åker hem imorgon. Så jag måste ju spendera tid med honom också.. Fast frågan är om han ens är hemma. Det ryktades om att han och min Styvfar har åkt på Dolphinsmatchen (basket). Ska ner och äta och se hur allt ligger till.

Jag har fortfarande inte sett min syssling, Marcus, sedan i söndagskväll. Fast han hade en liten notis/text i NT idag. Så jag antar att han lever och bor kvar. Hehe.

_Geccod


Det här är vad vi tränar på under Trampett-träningen. Volter över en plint samt en del övningar på matta. På bilden har vi Lovisa som jag tror gör en vanlig frivolt. (Bilden togs i vintras).



Kommentarer
Postat av: Karin

cool bild, sånt där är så kuul:) härlig känsla

2008-11-05 @ 09:07:36
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0