Orkar inte, vill inte.

Usch. Har inte tränat den här veckan. Jonglerade en timme innan jag jobbade i måndags men inte mer än så. Trist egentligen men jag har inte riktigt orkat åka dit.

I tisdags var jag allmänt seg efter den sega helgen. Igår hade jag körskolan och idag försökte jag plugga lite hemma hos min Moster och Morbror. Torsdagar är en pluggdag för mig. De kommande tre veckorna så har jag ett prov varje vecka. Det har varit så fram till för två veckor sedan och nu har det varit riktigt lugnt och skönt i skolan då vi inte har haft något prov riktigt. Hade ett idrottsprov i onsdags men det gick förmodligen skit som allt annat.

Nästa vecka är det Kemi och jag måste få lite över Godkänt för att bli hamna på godkänd nivå. Just nu ligger jag på gränsen. Veckan efter nästa vecka är det fysik. Där jag är godkänd än så länge och ska försöka hålla mig kvar där. Därefter är det ett stort matteprov som jag absolut måste bli nästan mer än godkänd på för just nu är jag underkänd i matte c. Dessa kommande veckor kommer att suga så hårt.

Och det som är ännu värre är att jag är så jäkla trött på skiten. Seriöst, jag orkar inte. Vill inte. Usch.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: pelle

Vad går du för program tro?

2008-11-27 @ 21:35:12
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Eva Linder

Kämpa på! Tror på dig och jag vet att du orkar. Kramar i massor!

2008-11-28 @ 03:30:59
URL: http://evalinder.blogg.se/
Postat av: Jock3

SV: aa, jag vet det, men kommer förbi o hämtar den idag om det går bra? :)

2008-11-28 @ 12:39:41
URL: http://jock3s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0