Måsten.

Hellu,

Idag har jag städat mitt rum. Har typ äntligen orkat ta tag i det efter att ha behövt dammsuga rummet i några dagar nu. Egentligen kan det bli bättre städat men det får fasen duga tycker jag.

Fick reda på att vi inte kommer ha några fler idrottlektioner, typ. Jag har tre stycken att ta igen annars kommer det vara slut på den skiten. Men ska väl börja bege mig ut för att springa snart också känner jag. Får bli snart.
Skulle behöva gymma också, men det är ju dyrt och så. Skulle visserligen kunna börja lite med det här hemma då jag faktsigt har en träningsbänk och en massa hantlar som bara ligger och skräpar här.

Usch, sen måste jag köpa kläder snart också. Varken orkar eller vill.. Kanske tar en titt om vad som finns när jag ändå ska ner och växla lite dollar imorgon. Pengar som jag fått från min Far och Farmor i Staterna. Massor som behövs göras men inget jag orkar med riktigt. Just nu sitter jag och läser lite bloggar och lyssnar på musik. Sjukt vad underbart musik kan vara ibland - där har vi något som jag faktiskt vill. Börja spela musik alltså.

Det vore drömmen och det finns ju faktiskt en chans till att börja.. Frågan är bara hur. Det vill jag ta tag i innan jag blir för gammal. Kommer förmodligen ångra mig när jag bli äldre, om jag inte tar tag i det alltså.

Nej nu börjar fingrarna skriva av sig själva här.. Ingen bild får ni idag heller då jag inte har något nytt att lägga upp just nu ändå. Får börja bära med mig digitalkameran lite oftare kanske.. Mobilen är ju fucked up ändå.

Hörs!

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag gillar London! Var där för två år sen och ska dit igen nästa vecka :)

2008-05-08 @ 14:43:29
URL: http://recordmachine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0