Fredagen som varit...

Hej,

Usch. Jobbig men kul dag idag. Hoppade plugget helt då jag ändå bara hade två lektioner och drog till Mac istället. Satt där och chilla imorse för att sedan lyckas stressa till McDonald's och sedan slänga i sig maten på väg till City Gross och stressa järnet i värmen. Helt klart scenshows känsla över det hela. Att vara ute i sista minuten, man stressar, äter för första gången på hela dagen och ska just in för att börja och samtidigt lyckas lugna ner sig och dra på sig smilet. Det gick skitbra idag, som vanligt. Riktigt kul faktiskt. Okej.. Lite segt att ha en clowndräkt på sig och typ blåsa upp (med maskin) och knyta (jag är kung på det nu) över 100 ballonger som jag sen skulle dela ut. Det är ju ett vis att spendera 4 timmar på - dela ut ballonger till barn på City Gross. Hehe.

Sedan bar det hemåt där jag knappt hann duscha för att sedan plockas upp och köras till Mötet vi hade inför cirkusskolorna i sommar. Det gick bra då det blev gratis pizza och bio samt ett ganska sjysst (men aningen stort) umgänge. En nice kväll.

Imorgon har jag ingen aning om vad som händer då. Det är väl sånt som märks.

Godnatt.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0