Söndag

Godmorgon,

Vaknade runt klockan nio idag igen. Skönt. Snön börjar smälta nu eller har snarare så gott som smält bort, vilket också är riktigt bra.

Satt och såg på Sweeney Todd inatt, den var inte som jag förväntat mig men ändå en ganska så sjysst film. De var väldigt snyggt sminkade och både kulisser och dräkter var snygga. Det har varit mycket snack om att de lagt ner en hel del energi till att få till allt sånt.

image42

Är lite osäker på vad som händer idag.. Ska väl ta och göra mig iordning lite senare och ringa en polare tänkte jag. Kanske kan dra och ta en fika eller något sånt. Vi får se.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: emma

är det värt att se den? vet j'ättemånga som sa att den var dålig:P men vad äöre egentligen den handlar om?:P

2008-03-23 @ 20:06:27
URL: http://emmariah.blogg.se
Postat av: Geccod

Den handlar i stort sett om en man som blir oskyldigt fängslad i 15år på Australien (tror jag). Han rymmer och återvänder till sin familj i London för att återse dem och hämnas de som satte honom i fängelset. Fast han upptäcker typ att mannen som satt honom i fängelse har adopterat hans dotter då hennes mamma dog och han bestämmer sig för att frita henne och hämnas (som sagt), ja det är väl typ vad det handlar om. Det jag inte hade förväntat mig var att de skulle sjunga igenom hela filmen och kanske ha en vanlig dialog en gång i kvarten.

Fast ger man den en chans så är den helt klart bra. :-)

2008-03-23 @ 20:16:41
URL: http://Geccod.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0