Snart är det över!

Kom hem för en stund sedan. Skönt! Dagens lektioner har varit rätt så sega. Inte minst den sista nu, matten. Det känns surt att sätta sig med det om ett tag igen.

Oj! Vände på huvudet och upptäckte världens snöoväder ute. Typiskt.. Nu när snön äntligen höll på att smällta bort igen. Aja, shit happens..

Hur som helst så känns det som en rätt lugn period som väntar. Imorgon har vi provet, som visserligen är tre timmar långt men vi slutar efteråt vilket betyder att påsklovet startar efter det. Lite surt att jag brände upp månadens sista pengar på en coca-cola idag bara.. Kanske kan ta lite från sparkontot, vilket jag egentligen inte borde. Men vem överlever ett lov utan pengar liksom? Hehe.

Gex ömsade igår kväll också, till sist. Undrar hur de verkligen lyckas få det till samma dag. De kanske sitter och har vilda diskussioner med varandra på nätterna och typ bestämmer tid för ömsning. Vad vet jag? Hon höll på och kämpade ett bra tag men det gick bra och hon blev jätte fin.

Nej, nu ska jag ta det lugnt, läs lite bloggar och kanske spela lite. Sen är det dags för plugg igen (yay!).

_Geccod

image31
Är fett trött.. Som ni kanske ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0