"Schlacht" - Avatar

Liksom många andra människor ute i världen så älskar jag musik. Den musikstil jag främst lyssnar på är heavy metal och många av dess delgenrer (deathmetal, numetal m.m). En musikstil som inte är så populär bland många av mina vänner och jag misstänker att det är en minoritet av Sveriges bloggare som lyssnar på samma musik som mig. Fast det skiter jag i.

Ja, då jag älskar musik så pass mycket så tänkte jag slänga upp någon låt då och då som kan vara bra eller trevlig att lyssna på vid vissa tillfällen, vilka och varför avgör ni själva - därför har jag döpt kategorin till "Music for the Moments".

Först ut är låten "Schlacht" som spelas av det svenska death metal bandet Avatar. Ett band som är relativt nyupptäckt för mig men inte desto mindre älskar jag deras låtar. Här kommer en av deras bättre;



_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0