Lovets slut inleds.

Hej hopp!

Vad töntigt det där låter.. Nu är jag hemma igen i alla fall. Sitter och lyssnar på musik med Gex o knät samtidigt som jag nördar lite framför datorn.

Börjar bli lite trött nu känner jag, nu när jag äntligen börjat återställa mig till lovsovtiderna. Vaknade klockan halv tolv imorse. Fast sen lade jag mig klockan halv fyra imorse.

Idag har jag egentligen inte gjort så mycket, spenderade större delen av eftermiddagen och kvällen hos min Morbror och Moster som sagt. Det blev inte så mycket plugg som jag hoppats på, eller hoppats är fel ord. Snarare inte så mycket plugg som jag planerat.

Ska skutta förbi hos de imorgon rätt tidigt på eftermiddgen och sätta mig med den där jävla matten. Misstänker ju att jag fått ett IG på senaste provet och det är alldeles för lågt för min del.

Pratade lite med Mac förut. Jag hatar när han alltid ska påminna mig om att lovet är över bara för att jävlas. Jag svarade visserligen honom med att jag ändå redan börjat plugga.. Mest för att försöka visa mig opåverkad av att han jävlas med mig - fast jag har ingen större lust att gå tillbaka till plugget igen.. Fast så borde jag inte tänka. Man ska låtsas att det är roligt att plugga så glömmer man nog bort att det är så jobbigt.. Låter nog inte särskilt logiskt i era öron eller ögon. Jag är trött.

Nu ska jag dra mig vidare och lägga mig snart.

Godnatt på er!

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0