Kvällen som kommer.

Kom nyss hem och har redan hunnit ta en dusch. Det var så få ungar på cirkusen att jag inte behövde hjälpa till med träningen den första timmen. Den spenderade jag till jongleringen istället. Det gick ganska så bra, fast det är fortfarande mycket jag vill och behöver lära mig känner jag. Sen jobbade jag en timme med min grupp, som jag slog ihop med min kompis grupp som det också var väldigt några ungar i. Förmodligen trodde de flesta att det inte var någon i och med att påsklovet har startat. Sen är det ju såklart ingen träning under lovet eftersom det, som sagt, är påsklov.



En polare kommer hit snart. Det blir väl till att se någon film och spela lite tv-spel, misstänker jag. Det blir soft. Har laddat upp med en coca-cola och en chipspåse. Fast först måste jag skutta ner till köket och få i mig lite mat.


Hörs!

_Geccod

image35
Min gode vän och hans snögubbe (t.v) han gjorde i vintras, som kommer.
Fast det är bara han som kommer alltså, inte snögubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0