Jobb

Jag hade en mardröm inatt. Den var verkligen helsjuk. Det värsta var att jag vaknade runt kl.04.00, vilket jag gjorde natten innan också, för att sedan somna om och fortsätta drömmen. Fast det roliga var att konceptet var riktigt grymt. Är helt klart sugen på att skriva en längre novell eller en bok grundad på den.

Orkar inte åka ner på stan idag. Får kolla upp öppettiderna för imorgon och kanske åka ner då istället eller på lördag. Under någon av de kommande dagarna så måste jag köpa ny sand till Olles nya terrarie som hon ska få. Det lär bli dyrt då jag måste köpa en ny värmematta och förmodligen ett nytt lysrör och någon ny rot också. Det blir nog bra.

Klockan fem börjar jag jobba på cirkusen. En polare var sjuk så jag får hoppa in istället för honom en timme och sen ska jag träna min grupp ensam, där jag vanligitvis bara är hjälptränare. Den gruppen har en förmåga att bli rätt så jobbigt ibland.. Kanske kan slå ihop den med en annan. Egentligen ingen komplicerad träning direkt eftersom de är nybörjare, men ändå liksom.


En bild som togs av Moa då vi tränade nummer för två veckor sedan.
Jag i blå skjorta, scenkläderna är på.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Kelsey

stan är öppet 12-16 tror jag det var ;D

2008-03-20 @ 17:29:35
URL: http://Kelseys.blogg.se
Postat av: Geccod

Hehe, okej. Tack. :-)

2008-03-20 @ 20:48:03
URL: http://geccod.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0