Fredag

Hallå,

Då var fredagen äntligen här. Det enda negativa med lov måste vara att man inte har någon fredag att se fram emot. Man ser ju liksom fram emot den dagen då det är sista dagen i plugget för veckan och man kan ta det lugnt och sova ut morgonen efter, för då är det lördag.

Just nu sitter jag väl mest och segar framför datorn. Ska strax hoppa in i duschen och sen göra mig iordning för dagen. Ska försöka komma iväg skapligt för att kunna plugga lite. Orkar inte sitta här hemma då det är fullt hus här mest hela tiden.

Ska nog ta och ringa en polare senare och se om vi kan göra något ikväll.

Det var allt för nu. Hörs sen!

_Geccod

image38
Drog på mig min nytvättade tröja som jag köpte förra veckan. Den hade ju krympt nästan en decimeter i ärmarna. 200-300 kr helt åt skogen liksom och jag måste väl köpa en ny dessutom.
Sjukt irriterande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0