Fika

Det har varit en rätt soft dag. Tagit det mest lugnt större delen av dagen.

Fick äntligen tag på en polare som sov till klockan två, vilket är tidigt för honom, och vi bestämde oss för att åka och ta en fika. Det var trevligt helt klart. Jag köpte en blåbärspaj med vaniljsås och sen blev det en cappuccino till det. Riktigt gott. Vi satt och snackade i nästan två timmar, var ett tag sen vi sågs såhär egentligen.. Trevligt var det, som sagt.

image43

Nu skulle han hem och snickra på sitt jäkla kök några timmar, så jag bestämde mig för att åka hem och hitta på något roligare tills han blir klar. Tror vi ska se en film eller något sånt senare. Enligt honom hade han köpte massor med bra filmer som jag tydligen skulle gilla. Hans smak i film och musik suger nämligen totalt så jag är lite osäker på hur bra de egentligen är. Lite kul eftersom vi hatar typ varandras smak och tycken i det mesta fast ändå funkar vi bra ihop på något as skumt sätt. Kul.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0