Angående bloggens inriktning.

Godkväll,

Jag funderar starkt på om jag ska börja blogga om mitt så kallade "liv", igen. Det vore lite kul, men samtidigt känns det som att det inte är mycket som händer just nu. Ingenting av värde att skriva ner i alla fall. Fast så var det nog när jag skrev i höstas också och då kändes ju bloggen rätt så okej.

Grejen med min nuvarande blogg är ju att skriva om saker och ting som jag funderar över. Exempel på sånt ser ni ju såklart i alla mina skrivna inlägg. Alternativet är ju att skapa en ny blogg eller en sido blogg där jag dagligen skriver om vad som hänt under dagen och sånt. En offentlig dagbok så att säga. Sen skulle jag ju kunna skriva om det i den här bloggen också visserligen.. Men den här är ju som sagt till för mina funderingar och den förlorar lite av sin charm i sånt fall.

Dessutom skriver jag nästan mest för att det är kul. Men att skriva ett inlägg dagligen med den här bloggens inriktning går nog inte. Det blir för mycket text och alldeles för ont om idéer.

Finns det någon läsare som har några åsikter om detta? Vill ni att jag bara ska fortsätta med den som den är så är det helt okej. Skulle ju lika gärna kunna göra det. Risken finns ju för att om jag startar en ny blogg och den får mer läsare så kommer förmodligen mitt och säkert många andras intressen att svalna för denna blogg.

Ja, någon som har något bra förslag?

_Geccod

<-- Jag, glad och nyklippt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0