Tiden som kommer och gått.

I fredags var jag för trött för att orka skriva något längre och tänkte göra det igår istället, men det fann ingen riktig ork eller lust då heller. Som jag skrev i fredags så har det varit en skön vecka. Vi åkte och storhandlade på Willys redan efter första dagen på jobbet och därefter åkte vi hem för att laga tacos. Vi turades om att laga mat, diska och hålla uppvärmningen under tiden som vi var där.

Det blev faktiskt väldigt mycket ordentlig matlagning och inte så mycket av mitt simpla matförslag - makaroner och köttbullar. Haha! Har även druckit Coca-Cola i mängder, vilket kanske inte är så bra men dock ganska gott. Dessutom hann jag även att läsa klart den andra boken i Eragon Trilogon, Den Äldste. Grymt bra bok måste jag säga och jag går nu och väntar på att den tredje ska släppas i höst. Igår eftermiddag började jag på första Harry Potter boken, igen. Har läst de böckerna ett antal gånger men nu tror jag det var nästan två år sedan och jag har inte läst den sista boken ännu så därför tänkte jag läsa om hela serien en gång innan jag läser den sista. Har läst ovanligt fort för att vara mig, 200 sidor sedan igår. Sen kan jag ju skylla på att det är en rätt lättläst bok också.

Inatt såg jag klart på filmen 10.000BC samt Arn: Tempelriddaren. Båda är faktiskt riktigt intressanta och bra filmer. Frågan är om jag vågar se på [REC.] filmen ikväll, den verkar grymt läskig - för en gångs skull.

Den kommande veckan ska jag jobba i Ryd, Linköping, tillsammans med min kära syster och Alexa och Frida från cirkusen. Det blir jag och Alexa med två noobs. Kul! ^^ Förutom jobbet så ska jag även klippa mig på onsdag. Egentligen skulle jag behöva åka ner på stan idag.. Handla lite kläder och så. Åker ju på cirkusturné i helgen. En av de veckor jag sett fram emot mest den här våren, som ni kanske vet.

Nej, nu ska jag ta och göra mig i ordning så får vi ser vartåt dagen lider. En sak som är säker är att jag ska fira min käre favorit kusin idag, han fyller ju år imorgon.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0