Nästa vecka..

Nästa vecka blir det till att jobba i Västervik. Åker dit antingen imorgon eller tidigt på måndagmorgon med mina kollegor och vänner, samma personer alltså. Jag kommer att jobba tillsammans med Alexa, Viktor och Emelie, vilket ska bli kul såklart.

Skönt att komma hemifrån ett tag sådär och kunna göra lite som man själv vill. Ingen som kan säga vad jag inte får göra liksom.. Ja, det ska bli kul. Vi kommer jobba som cirkustränare på en cirkusskola för barn mellan typ 4-13 år och lära ut olika konster ifrån cirkusvärlden; jonglering, akrobatik, mänskliga pyramider m.m.

Allt som allt så kommer jag att jobba i totalt fem veckor. Första veckan för mig börjar alltså på måndag.


Hade hoppats på att kunna ta mig ner på stan och typ köpa lite kläder (yay!) men det var ju såklart stängt idag. Typiskt. Fast jag överlever nog.. Förhoppningsvis. Hehe.

Inatt låg jag och läste till klockan fyra imorse, har total vänt på dygnet. Vet inte riktigt var som händer idag faktiskt.. Ska väl ringa någon polare för att vara åtminstonde lite social. Egentligen vill jag bara lägga mig och läsa - den där boken går verkligen inte att sluta läsa. Jag är helt fast.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0