Fönstret och rullgardinen.

Hellu,

Sitter typ här mest, i värmen. Det blir sjukt varmt här i mitt rum som ligger på övervåningen strax under våra takpannor, typ. Kan knappt vara här på sommaren, nu med andra ord. Fast det har ändå blåst och varit rätt svalt ute idag så det är ju skönt, men sedan en vecka tillbaka måste jag sova med öppet fönster för att överleva natten. Detta på grund av värmen.

Jag har ju en rullgardin nerdragen när jag sover och när fönsret är öppet samtidigt som den är nerdragen så sugs rullgardinen typ ut och in genom fönsret ibland, vilket låter en del. Dessutom har den börjat slå emot listerna runt om fönstret så mina mornar har blivit ett rent helvete. Igår slutade det med att en blomma åkte i golvet, har fortfarande lite jord på golvet då jag egentligen tänkte dammsuga igår. Usch, det har fortfarande inte blivit av.

Okej.. Kanske inte ett helvete då detv kunde ha varit värre. Men det är sjukt jobbigt i alla fall. Jäkla problem vi har här i väst, som Ullis sa.

Morgondagens planer får bli dagens skisser på en planering. Alltså det jag funderade på att göra idag ska jag göra imorgon, då jag ändå inte fick det gjort idag.

Alltså stan med andra ord. Sen är det en film som har premiär imorgon, The Happening. Den skulle jag vilja se.

Men det märks imorgon hur det blir.

_Geccod


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0