Tröstätning

Igår hade vi bara ett prov efter lunch och inget mer. Så det blev en sovmorgon som i sin tur blev en förmiddag framför Lost. Jag vaknade typiskt nog väldigt tidigt och kunde självklart inte somna om bara därför.. Sen var det prov och därefter hem för att tröst äta i min soffa med en chokladkaka, julmust och Lost. Därefter blev det träning på cirkusen där det lyckades bli mer förstäring av skumtomtar än volter. Alla var lite små sega.. Sista träningen och så liksom.

Jag stör mig på att jag inte har några bra bilder att slänga upp. Min kamera dör typ stup i kvarten då den tycker om batterier så mycket. Fast när jag väl har batteri till den så blir det inte särskilt mycket fotografering ändå. Jobbigt att bära runt på en kamera i fickan hela tiden och mobilen tar inga bra bilder. Det blir ju inte en lika bra blogg om man inte har bilder har jag upptäckt. Sen vill jag byta namn på min blogg eller byta blogg. Men alla mina namn är upptagna av bloggare som inte skrivit något sedan 2-3 år tillbaka. Sjukt irriterande.

Jaja.. Mycket av blogg tiden läggs hur som helst på Lost News nu för tiden ändå. Besök den om du inte har gjort det.

Nu ska jag sätta mig och plugga lite. Ska försöka hinna repetera Matte C under jullovet.

Får se hur det går med det..

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0