Inte mycket sömn komma skall?

Godkväll,

Då var det alltså ganska exakt midnatt. Kvällen har gått åt till Lost. Typ. Påbörjade säsong 2 idag. Soft men på samma gång rätt illa med tanke på hur mycket Lost jag måste ha sett den här veckan. Lite drygt 18 timmar.

Har satt klockan på 06.28 imorgon bitti. Inte särskilt mycket sömn med andra ord. Så jag bör väl gå och lägga mig nu..

Godnatt!

_Geccod

Just det! Både jag och min kära Mor var med på lokal-tv idag (haha, vilken bragd - not). Kom hem i fredags efter skolan och möttes av ett mindre tv team i vardagsrummet. Det var angående en annons som mina föräldrar satt upp på Blocket. Vi höll på att bli lurade av någon snubbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0