Ingen form av fritid?

Godkväll,

Är hemkommen ifrån cirkusen nu och har även hunnit äta lite gröt sedan dess. Jobbet gick bra idag. Jag improviserade fram lite grupp koordinationsövningar som kan vara bra i ett eventuellt framtida nummer åt barnen. Det var några ifrån en sort hälso/friskvårds tidning som var där och gjorde något sorts reportage samt fota en hel del. Barnen var som galna, linslöss är de tydligen hela högen.

På fredag åker jag förhoppningsvis upp till någonstans i Värmland nära gränsen till Norge för att uppträda litegrann. Det ska tydligen vara mingel samt fyrtalet shower med cirkusen där uppe och vi är ett litet kompisgäng som åker upp. Det är dock inte säkert för min del än då jag ännu ej fått tillåtelse av min Mor som tillsammans med min Styvfarsa verkar ha som mål att utesluta all form av fritid ifrån mitt liv överhuvudtaget just nu. Bara för att jag har en IG-varning. Stört.

Kemi prov på onsdag, ska sätta mig och plugga lite nu och sedan försöka hinna se ett Lost avsnitt eller två innan jag lägger mig. Fastän jag redan har sett säsong 1 så är jag fast i skiten ändå. Ett återfall som sagt.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0