Illamående måndag

Hellu,

Imorse kände jag av min laktosintolerans, så det blev till att stanna hemma idag. Mådde inte alls bra imorse men mår väl lite bättre nu. Morgonen har spenderats framför tvn och de fem första avsnitten av Lost Säsong 1. Jag har bestämt mig för att se alla säsongerna innan den femte säsongen börjar i slutet av januari. Det är lite mer än drygt två dygns tvtittande som jag har framför mig med andra ord. Hehe, det tar man väl på en vecka eller två. Nejdå, men snart är det väl jullov och så..

Varje gång en säsong av Lost slutar så undrar man har fan man ska klara sig utan serien i nästan ett år. Eller det känns så.. Typ "Jag kommer dö om jag inte får mer Lost snart"-känsla. Men nu har den väl gått över ganska mycket. Hehe, man lär sig att leva utan Lost ett tag och nu har jag åkt på ett återfall. Igen.

Nu ska jag banne mig plugga lite. Skriva klart min skitnovell som jag har i slutuppgift i Skapande Svenska. Senare ska jag äntligen gå och klippa mig. Det behövs, verkligen! Därefter blir det till att jobba en timme på cirkusen. Jag tror jag klarar det i alla fall. Mår bättre nu än förut om man säger så.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: elsa

länge leve lost!

2008-12-01 @ 22:20:29
URL: http://elsaengvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0