Granköp

Hej,

Då har vi varit och köpt en julgran också. Först åkte vi till BauHaus men där fanns bara de sista granarna kvar och de liknande mer buskar än träd så vi drog vidare till Coop Forum. Där hittade James, min styvfar, ett räcke som han behövde och vi hittade även en relativt fin gran men dock den minsta vi kunde hitta. Den var lika stor (liten?) som min yngsta syster som följde med. Men det blir säkert bra.

Jag föreslog att vi skulle strunta i gran i år men fick bara en massa protest ifrån syskonen så det blev till att åka och köpa en.

Pratade med Mac om att åka med honom ner på stan och köpa de sista julklapparna men det känns rätt ovärt då jag har köpt allt mitt och det sägs vara massor med folk nere på stan nu under dagen före doppardagen så det blir inget med det. Är hemma och tar det lugnt till senare då jag ska ner och övningsköra med körskolan.

Förresten har min tv gått sönder. Den dog i söndags. Som tur var så hittade jag en fungerande, men gammal, tv i min styvsysters rum och har lånat den sålänge. Hon kommer hit ikväll så hon lär nog vilja ha tillbaka den.. Rätt segt att inte ha någon tv nu. Jag ser visserligen typ aldrig på tv men spelar och ser desto mer film på den. Förhoppningsvis så får jag den tredje Eragon boken imorgon och kommer då inte vara i något större behov av någon tv på åminstonde några dagar.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Karin

God jul på dig me!!!:)

2008-12-24 @ 11:16:51
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0