Snabbhelg.

Hellu,

Oj, nu har jag inte skrivit någonting sedan i fredags. Dessa två dagar har gått fort, eller det känns så efteråt i alla fall med tanke på att jag inte gjort särskilt mycket under dessa dagar.

Ikväll var jag hur som helst med Mac och vi bestämde oss för att hyra en film och sedan blev det en pizza på det hemma hos mig. Jag blev lite förvånad när han föreslog filmhyrning, vi har typ slutat med det eftersom han har hundrakronors-skulder på de flesta hyrfilmsställena här i stan.. Eller i alla fall på tre av dem. Hehe.

Föräldrarna kom hem idag. Det har faktiskt varit en skön föräldrafri vecka. Lugnt och det har knappt varit något tjafs mellan oss och maten har gått bra den med.

Yes, nu ska jag läsa (är på den sista HP-boken nu!) eller kanske se en film.

Godnatt på er!

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0