Sista arbetsdagen.

*jobbar*

Har precis gått igenom akrobatik/pyramidnumret med ungarna. Eftersom jag var sjuk igår så fick de andra tränarna göra nummer åt alla. Har gjort lite inhopp i numret nu men frågan är om inte någon av tjejerna ska ta min plats istället, de är mindre klumpiga. Haha!

Ja.. Höll i uppvärmningen idag i alla fall. Ska göra det i eftermiddag också. Mickis, Peyte (Elsa Engvall) och Mac var just och köpte bullar samt lunch åt oss. Det såg ut att bli pyttipanna. Gott!

Nu jobbar vi till klockan 11 då ungarna ska uppträda och därefter har vi lunch för att sedan börja jobba klockan 13 igen för att köra igång med eftermiddagsgruppen. När vi är klara med dem så är det storstädning samt packning som gäller. Vi ska ju trots allt hem till Norrköping idag!

Är fortfarande osäker på om jag vill till Stockholm imorgon. Det är ju faktiskt en sorts IRL-träff med mina kollegor.. Har inte haft särskilt stor kontakt med dem men det kanske man får efter helgen istället.

Ja, skriver kanske mer ikväll när jag kommer hem. Nu vill Mac att jag skulle provsmaka hans kaffe som han kokat i värsta über kaffekokaren. Jag tar en bild på den åt er.

_Geccod

PS.
Idag är min allra sista dag som sommarcirkuskoletränare!!! Äntligen klar efter 5 veckors hårt arbete. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0