Ren och skär smärta.

Shit.. Jag som trodde att jag hade träningsvärk igår, det är ingenting mot idag. Vaknade imorse och fick ta ett trappsteg i taget samtidigt som jag hände i räcket när jag skulle ner till duschen i källaren. Helvete. Idag är det främst i benen som det känns men sen även en hel del i övriga kroppen.. Kanske inte någonting i wristerna eller fötterna nu när jag känner efter. Aja, nu ska jag inte gnälla mer över det, men helvete säger jag bara..

Imorse hade jag som sagt Skapande Svenska och det var faktiskt helt okej. Typ bara en massa brudar, två killar mer än mig, men annars bara en massa tjejor. Trevligt. Men har fått en känsla av att man verkligen måste gå in för det här ämnet.. Det är rätt många som kan skriva bra och det sätter ju en hög ribba om jag säger så.

Bokade klipptid igår eller så var det i förrgår. Ja, jag har bokat en tid till nästa onsdag i alla fall. Ser förjävlig ut just nu.. Pinsamt.

Måste ner på stan imorgon och köpa kläder. Behöver massor med kläder. Träningskläder, vardagskläder, jacka och väska. Usch, jag gillar ju inte att köpa kläder heller. Grymt tråkigt ju.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0