Onsdagen

Yes, då är man uppe sedan en timme tillbaka. Det visade sig att jag egentligen inte behövde gå upp då de där attackerna bara var "fake-attacker", alltså bara en soldat. Visserligen så kunde de lika gärna ha bestått av 10 000 soldater och då hade det varit aningen jobbigare för min del..


Träning av bland annat jonglering med studsbollar.

Nu ska jag ner och rota fram lite frukost i köket och sen lägga mig och läsa en stund. Måste ner till stan och köpa mat åt Olle och Gex och senare ska jag till cirkusen för att jonglera några timmar och därefter är det träning inför Scenshowen på fredag.

Måste ringa Malin också. Hon fyllde ju år igår och jag gick och jag har gått och "retat" henne för att hon NÄSTAN glömde bort att ringa mig. Det här är ju pinsamt..

Hörs!

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Eva Linder

Fränt med studsbollarna... Kan du hälsa Malin från hennes "turnémamma" också:)

2008-08-13 @ 14:04:38
Postat av: Malin

hahha Dylan Dylan ahh nu ska du allt inte reta mig längre för att jag NÄSTAN glömde din födelsedag , för det gjorde jag faktiskt inte hahah det var bara något du överdrev en aning :) Puss på dig !

2008-10-28 @ 18:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0