Grattis syster!

Godeftermiddag!

Var påväg att skriva godmorgon först men upptäckte precis att klockan började närma sig typ stadig eftermiddag.

Har gått upp och grattat syster nu imorse som fyllde 15 år. Har blivit en del Travian och spelade lite Halo 3. Träffade en tysk snubbe online som jag satt och spelade med och pratade i en timme drygt. Coolt! Vi kom fram till att han var typ dubbelt så gammal som mig. Hehe, kul att det faktiskt finns äldre personer (än oss ungdomar då) som spelar tv-spel online.

Nu har jag precis duschat och ska väl göra mig iordning snabbt och sen gå ner och hjälpa till där nere. Har ingen aning om vilka som kommer förbi idag..

_Geccod


Jag som är L3kmaN ^^

Kommentarer
Postat av: Jock3

Nice bild där ;)

2008-08-31 @ 21:26:08
URL: http://jock3s.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv: hehe okej tack för tipset ;D

2008-08-31 @ 22:50:41
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0